OLT Express opinie

Pytanie

Już kilka dni minęło od startu tej firmy w Polsce. Jak oceniacie jakość świadczonych usług? Jakie macie zdanie o tej firmie? Co wam się podobało a co nie?

rozwiązano 0
Anonymous 4 lata 5 Odpowiedzi 207 wyświetleń 0

Odpowiedzi ( 5 )

  1. Nie polecam!!!!!!! Zakupiłam bilet z miesięcznym wyprzedzeniem (zaplanowany wyjazd, urlop w pracy itd.) Właśnie dostałam telefon że lot o tej godzinie został zdjęty z siatki lotów i mogą oddać mi pieniądze albo przełożyć lot na inny dzień!!!!!! KPINA!!!!!!!!!!

  2. Wstępne opinie są bardzo pozytywne. Zapewne niektóre kierunki zostaną zamknięte, ale rentowność firma ma osiągnąć dopiero za 3-4 lata. Warunki odpowiednie. Czekamy na promocje 🙂

  3. Musiałem zrezygnować z lotu do Poznania. Przez 3 dni Biuro Obsługi Klienta było nieczynne. Na maile nikt nie odpowiada. W końcu udało mi się dodzwonić by się dowiedzieć, że nie ma procedury rezygnacji z zakupionego biletu. Zapytałem czy istnieje w takim razie możliwość skorzystania z biletu „open” i wykorzystania go w przyszłości. Dowiedziałem się, że mogę się starać jak dopłacę 115 PLN ale pan z BOK nie był zorientowany jak to jest naprawdę. na stronie nie ma jasnej czytelnej informacji, ze przewoźnik nie gwarantuje zwrotu za niewykorzystany a zgłoszony 4 dni wcześniej bilet. Ciekawe czy OLT ma takie same standardy w Niemczech i innych krajach EU?

    Najlepsza odpowiedź
  4. Przynajmniej nie karzą płacić za bagaż podręczny jak chce Wizzair. Za małą walizkę już dopłata 10 EUR.

    1

    konkurencyjne ceny i obsługa na wysokim poziomie oby tak dalej a klienci będą wierni, podoba mi się że nie mają ukrytych opłat i za bagaż się nie dopłaca, żadnych niespodzianek i to jest fair

Napisz odpowiedź

Przeglądaj
Przeglądaj